CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 26, 2012

F.R.I.E.N.D.S

Selamat Hari Rabu....semua...semoga hari ini lebih baik dari semalam....
Kawan ....Teman...Sahabat....mesti setiap orang ada BFF ....bukan nak cerita pasal BFF saya.... tapi cerita pasal Anak Dara Cilik saya n Teman Ciliknya  ....Makin besar makin Bijak....Dan Makin Suka berkawan....Hari minggu lepas dan minggu selalunya adalah Hari menemankan Papa pergi main bola ...Kat situlah Anak Dara saya jumpa teman  dia bermain ....Mega nama nya ....tua 2 bulan dari Cik Sofia ....Mega sudah pandai berjalan tapi  Cik sofia masih belum berjalan ....Tapi mereka berdua amat serasi lihat saja pada gambar ini ...

"Mega ....tangan awak Sakit ye...nanti kita suruh mama kita sapu ubatye.....takmo nangis"

p/s Dan saya harap Agar dua-dua anak dara saya akan jadi teman rapat sampai bila-bila...takmo gaduh-gaduh ....Biar selalu berkasih sayang....




No comments:

Post a Comment