CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 17, 2012

Gieyana Giveaway!!!! Saya Mahu!!!!

Cerita pasal diri ini ...saya sememangnya kurang menitik beratkan pasal diri sendiri selalunya lebih kan anak-anak dari segala segi ....kesiankan.....sob...sob.. 

Masa zaman saya study dulu En PTPTN banyak membantu saya dari segala hal  termasuklah keinginan tak sedar diri saya ini...(sepatutnya duit tu guna tok belajo) salah satunya PERFUME BODY SHOP.....(Oceanus)



sampailah saya kahwin...tapi sejak akhir2 ni bila perfume tu dah abis dan banyak pulak benda yang perlu didulukan saya holdkan dahulu ....bila nampak Giveaway ni ...apalagi PUCUK DICITA ULAM MENDATANG LAJU JE NK TRY...mana tahu rezeeki saya kan....kawan -kawan sekalian marilah kita mencuba ....klik je kat bawah ni ...syarat penyertaan mudah saja semudah ABC....123.....

Meh Klik Sini ye..

Saya Mahu menang dalam giveaway ini kerana apabila saya menang semangat untuk  berkerja akan memuncak setinggi puncak Kinabalu sbb ari2 saya jumpa cikgu bila cikgu nak marah je tak jadi sebab sayan sangat2 wangi.....Pastu mesti ari2 En Hubby bertambah2 sayang dengan saya sbb huruman yg menusuk kalbu .....Anak2 pasti gembira sebab duit yang nak beli perfume mama dapat ditukarkan dengan mainan mereka....Lihatlah betapa ramainya insan yang gembira disebabkan kerana saya menang GIEYANA GIVEAWAY....dan yang paling  gembira diantara mereka pastinya SAYA.....

4 comments: