CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 27, 2009

Balas Jangan Tak Balas........

1.Saya Suka

Saya mmg amat2 suka g makan angin.......dah lama rasa nya tak g makan angin.....tggu duit dlam tabung penuh........hehehe

2.Pada Masa ini saya sedang berfikir tentang...........

Balik kang nk makan ape tok berbuka ....heheheh

3.Bila rasa tension saya akan........

tido.........ZZZZzzzzzzzzzzzzz

4. 3 perkara yg buat saya tersenyum.......

1. bila en hubby senyum

2. tengok cik nina buat lawak

3.bila...................(paham2 sendirilah)

5. 3 perkara yg buat saya menangis

1.bila org berbicara pasal ibu bapa

2. tengok org susah

3. tengok citer sedih.

6. Kolo saya ada 100k

wauuuuuuuu....makcik kayo........

7. sila bg 3 nama untuk di tag

mama zahra...

yg lain dh kena .......heheh jgn mare

2 comments:

  1. yg phm2 sndri tu apa ek mama nina??sy kurang mngerti!!ahaks...

    ReplyDelete
  2. SUDAH GAHARU CENDANA PULA SUDAH TAHU BERTANYA PULA...........AUUUU ...MALUUUUUU SEHHHH (lu pikirlah sendiri)

    ReplyDelete