CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 2, 2014

Salam 2014

Salam Petang ....tahun 2014....cam ner harini sudah pasang niat...bagi yang berazam terus kan azam anda...saya doakan semoga impian kamu-kamu semua terlaksana ....saya pun sudah mulakan... 

Harini cik nina tak sekolah lagi dia mula isnin ni... sekolah baru dan suasana yang baru.... saya hantar cik nina di PASTI AL HIKMAH....dekat dengan rumah ummi pengasuh anak saya .... Kali ini saya cuba dedahkan cik nina ke arah keagamaan.... kelas bermula jam 8.00 pagi dan berakhir 12 tghari...pastu saya hantar kelas pra tahfiz bermula jam 12 sehingga 2.30 ptg...

Kelas pra tahfiz dia ajar solat dan baca dalam solat serta hafazan surah-surah lazim....buat permulaan cik nina pon dah mula hafaz surah-surah pendek masa kat taska dulu.... dan kat rumah  umi selalu ajar juga ....tapi saya tengok cik nina ni cekap dalam menghafaz sesuatu....

Cik Nayli saya masih lagi hantar di rumah pengasuh yang sama belom lagi bercadang nak masukkan dia kat mana-mana tadika atau taska.... sebab dia baru 3 tahun ....tapi sekarang dia tidak lagi pakai pampers....cuma waktu malam je .... yelah kan kot2 terkucel ke....

Walaupon cik nina tak pergi sekolah lagi bermula pagi ni saya dah kejut dia bangun pagi dan mandi ..... untuk permulaan tahun ni saya berazam menyediakan sarapan pagi untuk cik nina n en hubby...yelahkan ...sarapan baik permulaan hari yang ceria tak gitu..... 

Ok salam tahun baru 2014 dari kami sekeluarga.....



No comments:

Post a Comment