CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 26, 2013

Kerinduan ....pada kamu...

Rindu .....oh....saya memang rindu2 sangat kat kawan2 saya ....mesti diorang akan gelak besor sebab saya rindukan diorang....lantaklah...dah memang rindu...nak kata apa kan ...hhahahahah...

Saya mula masuk keja lepas abis diploma ....keja kat Jurukur Hasim serantau dari tahun 2003 sampai 2007 tapi staf tak ramai lagi pon tak berapa nak rapat sangat jadi bila tukar keja pon taklah terasa sangat tapi sampai sekarang saya masih contact ngan satu kakak ni ...Kak murni orang Melaka....

pastu dapat keja gomen.. tu pon kontarak di Jabatan Ketua Pengarah Tanah dan Galian Kat Plaza masalam dari tahun 2007 sampai 2009...kawan2 semuanya ok giler2 ...tapi bila pindah kerja saya tak terasa kehilangan sangat walaupun rapat....tapi still contact sesama dalam FB kolo ada masa saya datang gak kat opis diorang sekarang kat belakang JUSCO Bukit Raja ....

Lepastu dapat tawaran tetap kat Jabatan Pelajaran Selangor dari 2009 sampailah 29.09.2013 aritu...saya seronok kerja kat sana banyak pengalaman yang saya dapat tak kira lah yang manis...masam...kelat...pahit...semuanya ada ....kawan2 semuanya baik...susah senang saya boleh kongsi dengan diorang...bab makan jangan katalah semuanya tak berkira ....kolo lapar jangan takut mesti ada makanan....kolo tak ada duit pon leh kenyang ...mereka memang AWESOMEEEE.....Dah banyak tempat saya kerja tapi kawan yang macam meraka ni memang susah nak dapat...pergi kerja HAPPY je....kerja berlambak pon leh senyum sampai telinga.....tak kisah kerja banyak....ada je masa nk borak ke...nak kuar ke...nak ngular pon boleh....semuanya ok....

Saya sangat rindu pada kawan2 saya .....kololah saya dapat tukar kat sana alangkah seronoknya ....huwa....huwa....apakan daya ...



Lov u korang ...................

No comments:

Post a Comment